Торгівля on-line з позиції кінцевого користувача

Дослідницька група For-rester Research, Inc. передбачає, що до 2005 р. більше 21 млн. американських інвесторів торгуватимуть в режимі on-line. Аналогічні темпи розвитку можна спостерігати і в Росії. Проте, на жаль, багато хто не до кінця усвідомлює всі проблеми, пов'язані з Інтернет-торгівлею, що послужило причиною дискусії, що розвернулася на міжнародній конференції «Інтернет-трейдінг. Експо-2002». У статті співробітників Parekss Banka робиться спроба об'єктивно оцінити торгівлю через інтернет з позиції кінцевого користувача.

Зворотна сторона дешевизни

Опит клієнтів однієї брокерської компанії, що спеціалізується на Інтернет-трейдінге, виділяє 6 основних причин переходу на торгівлю в режимі on-line:

- зменшення витрат, швидкість і доступність;
- зручність;
- простій доступ до надійної інформації;
- відсутність довіри до традиційного брокера;
- дискомфорт при прямому контакті з традиційним брокером;
- відчуття влади/контролю.

Нижче ми спробуємо розглянути вищеперелічені причини в деталях і визначити, наскільки об'єктивна кожна з них.

Витрати

Найбільш явною і очевидною причиною стрімкого розвитку Інтернет-бізнесу і електронної комерції є можливість значно зменшити витратну частину трансакцій як організаціям, що надають сервіс, так і їх клієнтам. Природним результатом розвитку торгівлі через інтернет є зменшення комісійних, що стягуються брокерськими фірмами. Так, деякі дослідники указують на 70%-ное падіння середніх комісійних 10 провідних Інтернет-брокерів в другій половині 90-х років.

З погляду брокера, потенційні переваги Інтернет-торгівлі полягають в зменшенні кількості обслуговуючого персоналу і, як наслідок, виплачуваних зарплат, а також в збільшенні клієнтської бази, привернутою дешевизною сервісу. Більш того, для багатьох дрібних брокерських контор або спеціалізованих інвестиційних банків розвиток напряму Інтернет-торгівлі є однією з небагатьох можливостей залишитися конкурентоздатними.

Зменшення комісійних - поза сумнівом, позитивний чинник для приватного інвестора. В той же час ціна за саме підключення до Інтернету залишається для клієнта незмінною, і у разі вибору швидкого і стабільного підключення 24 години в добу ця вартість буде далеко не мізерною, навіть в технологічно розвинених країнах.

Зручність і простота


0 Відгуків на “Торгівля on-line з позиції кінцевого користувача”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук