Психологія трейдера Психологія продажів

Психологія трейдера в основному складається з таких явищ в психології як надія і очікування, спрага і страх по книзі Э. Л. Наймана «Мала енциклопедія трейдера».
Книга «Мала енциклопедія трейдера» корисна для трейдера новачка тим, що в книзі описується практичні ситуації фінансових ринків на яких можна уловити психологію біржової гри і закони фінансових ринків, а так само ихучить основи психології продажів .

Що примушує трейдера працювати на спекулятивних фінансових ринках, що є рушійною силою трейдера? Це жадність. Чим більше жадність трейдера тим більше операцій він зробить, головне щоб жадність не заважала йому ухвалювати правильні рішення при укладенні оборудок. Результатом жадності є мотивація до висновку операцій. Є 2 види мотивацій.
Раціональна мотивація - існує у початківця трейдера, це холодна обачність при укладенні оборудок. Ірраціональна мотивація - це азарт гравця і присутній всіх трейдерів, проте бувалі трейдери контролюють свій азарт, а непрофесіонали стають рабинями емоцій і терплять пороженія.

Надія прибули в принципі це сенс будь-якої роботи. Але для трейдера необхідно щоб надія була в подчененії у розрахунків інакше, трейдера чекає провал. У цьому полягає основа психології продажів в рамках фінансових ринків.

Страх випробовують трейдери які отримують збитки, одних страх просто зупиняє, інших застовляєт здійснювати інші операції, що тільки посилює положення.


0 Відгуків на “Психологія трейдера Психологія продажів”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук