Пентагон розробив першу у своєму роді військову гру засновану не на кількості літаків і бомб а на тому як ворожі держави можуть спробувати завдати збитку економіці США повідомляє сайт POLITICOcom

Врешті-решт, серед персонажів гри був виявлений найсильніший. Їм опинився Китай, втілення економічної потужності, що росте. Позиції саме цієї країни зміцнилися під час “економічної війни”.
Учасники експерименту заявили, що, за наслідками першої гри, Сполучені Штати залишилися найбільшою в світі економікою, але істотно “деградували” і втратили свій авторитет у ряді фінансових “перестрілок” з Росією.

Учасники описали гру як серію уявних глобальних катастроф, в числі яких опинилися крах Північної Кореї, маніпулювання цінами на природний газ Росією, а також зростання напруженості у відносинах між Китаєм і Тайванем.

Як “воїни” було вибрано 5 персонажів: США, Росія, Китай, Східна Азія та “всі інші”. Вони знаходилися під контролем судді, який приймав рішення про вплив кожного воїна, що бився за домінуючі позиції в економіці.

Гра велася в секретній лабораторії протягом двох днів, в результаті якої Китай став переможцем. Перемога дісталася цьому персонажеві в основному за рахунок того, що Росія і США так наполегливо боролися між собою, що у них не залишилося сил на те, щоб протиставити себе китайцям. На радість ім.


0 Відгуків на “Пентагон розробив першу у своєму роді військову гру засновану не на кількості літаків і бомб а на тому як ворожі держави можуть спробувати завдати збитку економіці США повідомляє сайт POLITICOcom”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук