Форекс Новітні методи аналізу

Теорія Хаосу останнім часом є одним з наймодніших підходів до дослідження ринку.

Для того, щоб оцінити ступінь ефективності тих і інших методів, необхідно зробити невеликий історичний екскурс минуле.

Вперше графіки цін почали будувати в Сполучених Штатах на рубежі XIX і XX сторіч. Серед них були Чарльз Доу, автор знаменитої теорії ринку цінних паперів, і Вільям Гамільтон, який змінив Доу на посту редактора Wall Street Journal. Доу за життя так і не написав книги, залишивши тільки редакційні статті. Гамільтон же виклав принципи теорії Доу в книзі “Барометр ринку акцій”. Роберт Pea, автор інформаційного бюлетеня, надав закінченому вигляду роботам Доу в своїй книзі, що вийшла в 1932 році під назвою “Теорія Доу”, де була вперше сформульована філософська основа технічного аналізу, що стоїть на трьох постулатах:

  • Ринок враховує все
  • Рух цін підпорядкований тенденціям
  • Історія повторюється

Десятиліття 1930-х було золотим століттям графіків. У багатьох винахідливих людей опинилося багато вільного часу після краху 1929 року. Шабакер, Pea, Еліот, Вікофф, Ганн та інші опублікували свої дослідження в цей час. У 1948 році Эдвардc і Маги опублікували “Технічний аналіз ринкових тенденцій”. Вони популяризували такі поняття, як трикутник, прямокутник, "голова і плечі" і інші фігури на графіках, а також рівні підтримки і опору, лінії тренда. Інші любителі графіків застосували ці принципи до товарних ринків.

Якщо технічний аналіз в основному займався вивченням динаміки ринку, то предметом досліджень фундаментального аналізу з'явилися економічні сили попиту і пропозиції, які викликають коливання цін. При фундаментальному підході аналізуються всі чинники, які так чи інакше впливають на ціну товару. Робиться це для того, щоб визначити внутрішню або дійсну вартість товару. Згідно з результатами фундаментального аналізу, саме ця дійсна вартість і відображає, скільки насправді коштує той або інший товар. Якщо дійсна вартість нижча за ринкову ціну товару, значить, товар потрібно продавати, оскільки за нього дають більше, ніж він стоїть насправді.
Якщо дійсна вартість вища за ринкову ціну товару, означає потрібно купувати, бо він йде дешевше, ніж стоїть насправді. При цьому виходять виключно із законів попиту і пропозиції.

.

Обидва цих підходу до прогнозування динаміки ринку намагаються вирішити одну і ту ж проблему, а саме: визначити, в якому ж напрямі рухатимуться ціни. Але до проблеми цією вони підходять з різних кінців. Якщо фундаментальний аналітик намагається розібратися в причині руху ринку, то технічного аналітика цікавить тільки факт цього руху. Все, що йому потрібно знати, це те, що таке рух або динаміка ринку має місце, а що саме її викликало - не так вже важливо. Фундаментальний аналітик намагатиметься з'ясувати, чому це відбулося.


0 Відгуків на “Форекс Новітні методи аналізу”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук